Tajne ljepote koje žene čine neodoljivima

Svi smo mi vidjeli žene svih oblika i veličina koje se čine jednostavno neodoljivima. Od njihovoj blistavog osmijeha, do načina odijevanja, zrače aromom sirove seksualne privlačnosti. Suprotno popularnom vjerovanju i slikama s TV-a, seksualnost se određuje povjerenjem i pozitivnim stavom koji otkrivate, a ne veličinom vašeg dekoltea ili golišavosti tijela. Ironično, prema riječima stručnjaka, to također nema nikakve veze ni s time koliko osoba ima čvrste i/ili postojane trbušnjake, već s time koliko čvrsto vjeruje u sebe.

Stoga, prije nego se fizički dovedete u formu, možda biste htjeli razmisliti o oblikovanju ili preoblikovanju svoje mentalne perspektive i stava, što će vam, prema riječima stručnjaka, pomoći da zračite staloženošću i aplombom koji su vam potrebni da biste bili primijećeni.

1. Korak u pravom smjeru: Razmislite o bavljenju fizičkom aktivnošću. Bilo da se radi o pridruživanju teretani ili započinjanju nekog vlastitog projekta, cilj je baviti se nekom vrstom aktivnosti. Osim što pomaže kod nepotrebnog gomilanja kilograma, održavanje tjelesne kondicije pomaže i u održavanju mentalne kondicije. Mozak otpušta esencijalne kemikalije čak i tijekom najjednostavnijih aktivnosti. To povećava energiju i rezultira time da se bolje osjećate u svom tijelu. Jednom kad se sami sebi sviđate, sviđat ćete se i drugima.

2. Razvijte mentalitet “čopora”: Imajte na umu da ako je istina da loše društvo kvari dobar karakter, mora vrijediti i suprotno. Primijenite filozofiju “ptice od pera” i okružite se ljudima koje volite, koje biste voljeli oponašati i vjerujte, ponudit će vam nešto iz čega možete naučiti i iz čega ćete rasti. Tražite grupe koje se izdvajaju i ističu od mentaliteta “jao meni” koji je usredotočen samo na negativno.

Bez obzira na visinu, težinu, socijalni status, potražite ljude koji istinski uživaju u životu zbog svog pozitivnog stava i govora i najbolja su verzija sebe samih…a samim time vjerojatno privlače i puno pažnje. S vremenom, njihova će se pozitiva odraziti i na vas.

3. Riješite se suvišnoga: Odbacite neukusan stav i vanjštinu. Zapamtite, manje je često više. Biti društven je jedna stvar, biti djetinjast i glasan druga, a prema riječima profesionalaca, sigurno daleko od sofisticiranog. Iako potiču žene da se smiju naglas, potiči ih i da utišaju glas.

4. Pronađite sebe same: Koliko god to zvučalo kao klišej, bitno je znati tko ste, što ste i kako želite da vas svijet vidi (jer će im se svidjeti što vide). Zapamtite, dok se neke stvari stalno s vremenom mijenjaju i iskustvom, neke ostaju iste. Niste ista osoba s 21 kao s 25, 30, 35 ++++, no neki su suštinski dijelovi vaše osobnosti ostali dosljedni. Otkrijte što vam se kod vas samih sviđa i njegujte vlastiti osobni stil, onaj koji vam odgovara, i nećete morati previše raditi da biste ga održali. Jednom kada njegujete i u potpunosti razvijete svoj identitet i osobnost, vaša unutarnja energija i ljepota zračit će i “zakamuflirati” sve druge (manje) nedostatke.

5. Mislite na lijepe stvari: Uobičajen odgovor na nekoga natprosječne ljepote i snage je zurenje u njih. No, uklonite li fanfare, ako im nedostaje dubine, sjaja i/ili sposobnosti da budu zanimljivi, preostaje samo gola istina koja može biti glupa i dosadna.

Prema riječima stručnjaka, mozak je vjerojatno jedan od najseksi dijelova ljudskog tijela. Primjećuju, ako vaš mozak vjeruje da ste lijepi, da će omogućiti vašem tijelu da gotovo bez napora odiše tj. odražava tu sliku.

Mozak je seksi
Mozak je vjerojatno jedan od najseksi dijelova ljudskog tijela

Epikurejski stav i stil odražavaju se iznutra; od očiju, vašeg osmijeha, držanja, pa čak i načina hodanja ili pričanja. Kad se žena osjeća seksi, samopouzdanom, lijepom, moćnom, elegantnom, gracioznim, itd., “automatski” postaje sve te stvari i svijet oko nje to vidi i primjećuje.

Bit svega, kažu stručnjaci, jest naučiti voljeti svoju stražnjicu, svoje grudi, svoje tijelo i ono što ste i kakve ste (iako POTIČU i usavršavanje). Primjećuju da je zdrav stav vjerojatno prvi i najvažniji korak u održavanju zdravog tijela, načina života i odnosa.

Što bismo trebali redovito jesti?

Hrana igra glavnu ulogu u našem načinu života, a dokaz tome mogu biti mnogi odrasli i djeca s prekomjernom težinom. Ono što međutim ne vidimo su osnovni zdravstveni uvjeti uzrokovani pogrešnim odabirom hrane. Stvari poput visokog krvnog tlaka, poremećaja mišića, kostiju i dišnog sustava, te kroničnih bolesti koje uključuju dijabetes tipa 2, bolesti srca i neke karcinome. Imati premalu težinu također sa sobom nosi zdravstvene rizike.

Da bi naše tijelo radilo na optimalnoj brzini, moramo ga hraniti pravim gorivom. Uostalom, ne bismo u diesel automobil stavili bezolovni benzin, a zatim se čudili tromosti motora, kvarovima ili naglom zaustavljanju. Međutim, s hranom/gorivom za vlastito tijelo, zdrava je prehrana neophodna za svakodnevno bolje trčanje i to je u velikoj mjeri preventivna zdravstvena mjera za budućnost.

Naš najveći problem je zbunjenost. Svakodnevno viđamo oprečne informacije o nekoj hrani – jedan dan za nešto kažu da je dobro za nas, drugi dan da će nas to isto rano odvesti u grob. Kako se snaći u tome i odabrati prehranu koja će nam odgovarati i održati naš um bistrim kada su u pitanju razlike u izboru zdrave i nezdrave hrane? Pomoć je pri ruci, Ministarstvo zdravstva uskočilo je pružiti sve informacije potrebne za zdraviju prehranu. Njihova serija od četiri osnovna dokumenta o određenoj hrani i nutricionističkim smjernicama za širu populaciju pružaju preporuke za zdravu prehranu koje su realne, praktične i, što je najvažnije, temeljene na najboljim dostupnim znanstvenim dokazima.

Dijete: Odreknite ih se

Riješite se nereda u svojim mislima i naučit ćete prepoznati što se zapravo nalazi u izvorima hrane i gdje je smješteno na nutritivnoj ljestvici. Stara izreka kaže da ako vaša baka ne razumije koji se to sastojci nalaze u nekom pakiranju, ne konzumirajte ga.

Sastojci u pakiranju
Ako vaša baka ne razumije koji se to sastojci nalaze u nekom pakiranju, ne konzumirajte ga.

Ovih dana u svemu postoji obilje umjetnih boja, aroma i konzervansa – a da ne spominjemo tihe ubojice poput šećera, soli, zasićenih masti i alkohola. Previše takve hrane i pića dugoročno stvara klimav temelj zdrave i hranjive prehrane. Budite jednostavni i pridržavajte se osnovnih smjernica dobre hrane za većinu svojih prehrambenih navika.

Što bismo trebali redovito jesti?

Svakodnevno uživajte u širokoj paleti hranjivih namirnica iz ove četiri skupine:

  • Obilje voća i povrća, uključujući različite vrste i boje.
  • Hrana od žitarica, uglavnom cjelovitih i/ili žitarica s visokim vlaknima, kao što su kruh, pahuljice, riža, tjestenina, rezanci, palenta, kus-kus, zob, kvinoja i ječam.
  • Nemasno meso i perad, ribe, jaja, tofu, orašasti plodovi, sjemenke, te mahunarke/grah.
  • Mlijeko, jogurt, sir i/ili njihove alternative uglavnom smanjene masnoće (mlijeko sa smanjenom masnoćom nije prikladno da djecu mlađu od 2 godine).
  • I pijte puno vode, to je ključno. Sve biokemijske reakcije događaju se u vodi. Ona ispunjava prostore između stanica i pomaže u stvaranju struktura velikih molekula poput proteina i glikogena. Voda je također potrebna i za probavu, apsorpciju i transport, kao otapalo za hranjive sastojke, uklanjanje otpadnih tvari i za regulaciju tjelesne temperature.

Hrana čiji je unos potrebno ograničiti

Ograničite unos energetski guste hrane siromašne nutrijentima koja sadrži zasićene masti, dodatnu sol, dodatne šećere i alkohol.

  • Hrana bogata zasićenim mastima – mnoštvo keksa, kolača, peciva, pita, prerađenog mesa, komercijalnih pljeskavica, pizze, pržene hrane, čipsa, smokija i drugih slanih grickalica. Zamijenite ih hranom koja sadrži pretežno polinezasićene ili mononezasićene masti kao što su ulja, namazi, maslaci/paste od orašastih plodova i avokado. Još jednom, imajte na umu da dijete s malo masnoća nisu prikladne za djecu mlađu od 2 godine.
  • Hrana koja sadrži dodatnu sol – ima ih posvuda, pa uvijek dobro pročitajte naljepnice kako biste među sličnima odabrali one s najmanje soli. Još jedan savjet je izbjegavanje dodavanja soli hrani dok kuhate ili ste za stolom. Toliko je “skrivene” soli u našoj svakodnevnoj prehrani da je malo vjerojatno da ćete zbog toga završiti s manjkom soli u organizmu.
  • Hrana i pića s visokim udjelom šećera – lizalice i čokolade, bezalkoholna pića i slatkiši, voćna pića, vitaminski napitci, energetska i sportska pića. Pripazite na takozvanu zdravu hranu poput jogurta koji često ima visok udio šećera kako bi bio ukusniji.
    Zamijenite ih opcijama s niskom razinom ili bez šećera (izrada vlastitih kolača/keksa/slatkiša kod kuće znači da možete prepoloviti sadržaj šećera bez ugrožavanja okusa). Bezalkoholna pića, sokovi od voća također su prepuni šećera koji ubija zube i mogu se zamijeniti vodom! Što se tiče energetskih pića, nemojte ni da počnem o tome.
  • Ako odlučite konzumirati alkohol, ograničite unos. Kod žena koje su trudne, planiraju trudnoću ili doje, preporučeno je ne konzumirati alkohol.

Korak po korak

Pokušaj uvođenja promjena odjednom može biti previše, pa ga je dobro razbiti na korake koji će odgovarati vašem ritmu i načinu života. Ne želite sami sebe predodrediti za neuspjeh. Možda za početak iskreno zapišite što jedete svaki dan, a zatim tu hranu i pića malo po malo mijenjajte različitim alternativama.

Jedna ili dvije promjene prehrambenih izbora koje se dosljedno slijede bolje je nego desetak pokušanih jednom i povratak starim navikama. Uspjeh u zdravoj prehrani potaknut će vas da nastavite i proširite svoje horizonte kada je u pitanju zdrava prehrana.

Pokrenimo se

Koliko puno ili malo vi i vaša obitelj vježbate, utječe na potrebu za zdravim i hranjivim tvarima. Velika je vjerojatnost da se morate više kretati – rad za računalom, uredski posao, TV, igrice, putovanje autom, svi doprinose sjedilačkom načinu života koje nam se ne sviđa nužno, ali uhvaćeni smo u njemu.

Održavanje mišićne snage i zdrave težine ovisi samo o dvije stvari – prehrani i vježbanju. Ako jedno od toga zakaže, doći će do problema. Razmislite o tome koliko se svakodnevno stvarno bavite tjelesnom aktivnošću i osmislite kako to možete poboljšati.

7 načina na koje će vas priroda promijeniti

Priroda je prirodan ljekovit alat koje se u potrazi za zdravljem i srećom često zanemaruje. Čini nas zdravijima, sretnijima, kreativnijima i pametnijima.

Ljudi sada provode čak i do 25% manje vremena u prirodi nego prije 20 godina. Ljudi sve više vremena provode u zatvorenom, za svojim stolovima, na internetu, igrajući igrice i gledajući filmove. Rezultat je povećanje tjelesne težine, bolova, bolesti, depresije, problema s mozgom i tjeskobe. Znanost sada počinje dokazivati ono što smo oduvijek negdje duboko znali: priroda je gorivo za dušu, dobra za naše zdravlje i smirujuća za mozak.

U nastavku je 7 razloga zašto će priroda poboljšati vaše postojanje:

1. Priroda uklanja stres

Baš kao što kaos gradskog života povećava stres i neprijateljstvo, tako mir prirode osobe oslobađa od stresa. Naše okruženje utječe na nas, tako da je okruženje to koje na nas utječe ili pozitivno ili negativno. Imajući to na umu, tražite što mirnije, nadahnjujuće okruženje ako želite da vaš živčani sustav bude miran. Priroda je tako lijepa, raznolika i mirna. Smjestite se usred njene vibracijske ljepote što je moguće više kako biste usvojili ili preuzeli te vibracije na sebe.

2. Priroda poboljšava rad mozga

Studije pokazuju da boravak u prirodi može poboljšati pamćenje, demenciju i simptome ADHD-a. Priroda pomaže vašem mozgu sinkronizirano raditi.

3. Priroda nas podsjeća da budemo zahvalni za život

Kad smo u prirodi, podsjeća nas na to koliko smo zapravo mali. Podsjećamo se na ciklus rođenja i smrti, bez obzira na to shvaćamo li da nas na to podsjeća ili ne.

Priroda
Kad provodimo vrijeme u prirodi, sjetimo se koliko smo zapravo mali.

Podsjećamo se kako je naš život lijep ako samo odvojimo vremena malo usporiti, pogledati oko sebe i primiti sve što se događa. Podsjećamo se da je naše postojanje dragocjeno.

4. Priroda nas podsjeća da čista radost postoji u sadašnjem trenutku

Potrebna je samo puna svijest o rascvjetalom cvijetu, ptici koja pjeva, vrijednom insektu, zapanjujućem izlasku sunca, zalasku sunca koji oduzima dah, osjećaj snježne pahulje na dlanu, mekanom pijesku pod nogama, šarenom lišću ujesen… što god je to u prirodi na što se usredotočite otvorenog, znatiželjnog srca, odmah će vas podsjetiti na veličinu vašeg života i cijelog života u ljubavi.

5. Priroda daje energiju

Svjež, čist zrak, sunce i svijetle boje koje se nalaze u prirodi pomažu u povećanju energije stanica i mentalne jasnoće. Ovome može posvjedočiti svatko tko je cijeli dan sjedio u zagušljivom uredu s fluorescentnom rasvjetom ili putovao dugim letom s ustajalim zrakom u avionu. Izaći van u park odmah će vas oraspoložiti. A da ne spominjemo da nam sunčevo svjetlo nudi besplatni vitamin D koji je potreban tijelu za energiju i ravnotežu.

6. Priroda nas uči poštovanju

Priroda nas podsjeća da se od nje ne razlikujemo previše. Poput planeta, naša tijela isto imaju rijeke, potoke, jezera, oceane, tlo i zrak. Ti ekosustavi čine naš osobni i planetarni teren. Poštivati svoj okoliš i planet znači poštivati vlastito unutarnje okruženje. Voljeti planet znači voljeti sebe. Negdje smo putem zaboravili da su naša tijela proizvod prirode i da su podložni njenim zakonima.

7. Provođenje vremena u prirodi povećava sreću

Što više vremena provodimo u prirodi, više počinjemo shvaćati da svaka naša radnja ima učinak na naš platen, što onda opet povratno utječe i na nas. Što više vremena provodimo u prirodi, počinjemo dublje uvažavati zakone života, što znači i dublje poštivanje hrane koju jedemo i svog zdravlja. Povezanost prirode i zdravlja postaje vrlo očita što više vremena provodimo u njoj. Počinjemo shvaćati da smo svi jedan organizam.